Bezorgen is altijd gratis

Kleine pakketen gaan via de reguliere bezrogdienst. Meubels worden met een speciale meubeltransporteur geleverd. De bezorging is altijd gratis.


Montage en special delivery

Wil je een artikel door ons laten monteren? Dat kan. Neem dan even contact met ons op. We hanteren een aantrekkelijk tarief.

In verband met de extra kosten voor bezorging op de eilanden kunnen we hiervoor niet gratis bezorgen. Je betaalt uitsluitend de kosten van het eilandtransport.

De bezorging vindt plaats door 1 persoon. Het kan dus bij een grotere bestelling nodig zijn, dat er even iemand mee helpt.


Veilig bezorgen

Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor het wegzetten van breekbare spullen. Ook dienen onze bezorgers voldoend ruimte te hebben om je bestelling binnen te brengen. Indien een meubelstuk niet past, ben je daar zelf verantwoordelijk voor.


Waar bezorgen we in huis?

We bezorgen altijd achter de voordeur. We brengen meubels niet naar de verdieping. Dit dien je zelf te doen.


Zorg bij aflevering voor het volgende:

  • Parkeerruimte voor de deur
  • Iemand aanwezig om te helpen (altijd bij grotere artikelen)
  • Ruimte om je bestelling veilig te plaatsen achter de voordeur

Ruilen of retour

Is je bestelling niet naar wens, dan kun je conform de Nederlandse wetgeving ruilen of retourneren. Dus dat is altijd goed geregeld. Wij doen niet moeilijk. Het artikel dient in de ongeopende originele verpakking te zitten.

Dit kun je niet retourneren

  • Cadeaubonnen en -kaarten
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen
  • Artikelen met gebruikerssporen
  • Digitale artikelen
  • Artikelen die op maat of persoonlijk gemaakt worden, zoals een op maat gemaakte bank
  • Bederfelijke waar: bloemen en planten
  • Seizoenartikelen: artikelen die speciaal voor feestdagen of periodes zijn gemaakt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Kerst, Paas en Carnavals-artikelen.